یکی از مهم‌ترین و البته پول‌سازترین کلاس‌های آموزشی در زمینه مد و فشن، آموزش «طراحی لباس» است. دوره آموزش طراحی لباس می‌تواند یک سکوی پرش برای ورود به دنیای حرفه‌ای مد و طراحی استایل برای افراد علاقه‌مند باشد. ما در آموزشگاه خیاطی هنرمادر برای گذراندن این دوره تخصصی در کنار شما هستیم.

در دوره آموزش طراحی لباس چه مهارت‌هایی می‌آموزیم؟

قبل از شروع آموزش باید سطح انتظارات خود از طراحی لباس را به خوبی مشخص کنید. در حقیقت طراحی لباس برای سن، جنسیت و شرایط مختلف تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. اما خبر خوب این است که دوره آموزش طراحی لباس، یک مسیر کامل با بخش‌های متنوع است. در این دوره سعی بر این است که از مفاهیم ابتدایی طراحی تا تخصصی‌ترین نکات طی یک دوره کامل آموزشی به هنرجویان ارائه شود. اما به طور کلی مفاهیم دوره آموزش خیاطی به شرح زیر است:

  • آموزش اصول و شیوه های طراحی لباس شامل مفاهیمی چون طراحی روش استوری برد شخصی
  • آشنایی با برترین طراحان لباس در دنیا
  • آناتومی شناسی شامل پارچه شناسی و تاثیر آن ها بر اندام و رفع عیوب اندامی
  • شبیه سازی جنس پارچه‌ها با آبرنگ، گواش، ماژیک، روان نویس و مداد رنگی
  • آموزش طراحی فیگور به روش اصولی، آموزش طراحی مانکن، برش پارچه و الگوسازی روی اندام
  • آشنایی با انواع لباس و انتخاب لباس برای فرم صورت و اندام‌های مختلف و رنگ پوست
  • آشنایی با اصول دوخت مانند خطوط لباس، یقه‌ها و انواع برش
  • طراحی لباس با کلاژ و لوازم دورریختنی
یادگیری طراحی لباس با مدرک معتبر

پیش نیاز دوره طراحی لباس؛ قبل از شروع دوره باید چه چیزهایی بیاموزیم؟

برای شروع یادگیری طراحی لباس، کافی است به دنیای مد و فشن علاقه داشته باشید و اطلاعات محدودی از آموزش خیاطی داشته باشید. به طور کلی دوره آموزش طراحی لباس به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و با هر مدرک تحصیلی و با هر سطح دانش می‌توانید آموزش را در این دوره آغاز کنید.

کلاس طراحی لباس به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

طراحی لباس یکی از شاخه‌های هنری مرتبط با خیاطی محبوب در این روزها است. گذراندن این روزه به همه افرادی که به دنیای مد و فشن علاقه دارند توصیه می‌شود. چراکه افراد حرفه‌ای در این حوزه می‌توانند درآمد بالایی کسب کنند. بنابراین اگر به دنبال یک هنر تخصصی و پل ساز هستید، این دوره می‌تواند یکی از سکوهای پرتاب شما باشد.

همچنین شرکت در کلاس طراحی لباس به همه خیاطان نیمه حرفه‌ای و افرادی که با هنر خیاطی آشنا هستند توصیه می‌شود. در حقیقت آگاهی از جدیدترین مبانی طراحی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پیشرفت در هنر خیاطی و دوخت انواع لباس با جدیدترین متدهای دنبا باشد.

ارائه معتبرترین مدرک طراحی لباس؛ دستاورد گذراندن دوره طراحی لباس

بسیاری از هنرجویان برای یادگیری طراحی لباس در ابتدا، دلایلی مانند علاقه شخصی دارند. اما بعد از گذراندن دوره به طور کامل متوجه خواهید شد که با مدرک طراحی لباس که در این مسیر کسب کرده‌اید، امکان افتتاح مزون، ایجاد انواع collection لباس و ارائه خدمات مشاوره طراحی لباس به برندهای تولیدکننده انواع لباس را دارید. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که دوره آموزش طراحی لباس آموزشگاه هنرمادر را به طور کامل طی کنید. شما می‌توانید پس از گذراندن این دوره جذاب، با حضور در دوره‌های آموزشی خیاطی مثل نازک دوزی، ضخیم دوزی یا آموزش دوخت لباس شب استعداد و توانایی خود را در کنار هم قرار دهید و خوش بدرخشید.

مدرک طراحی لباس که در انتهای دوره و با گذراندن همه ساعت‌های آموزشی به شما اعطا می‌شود یک مدرک معتبر بین المللی از سارمان فنی و حرفه‌ای است و کد بین المللی نیز روی آن درج شده است. بنابراین به سادگی قابل ترجمه قضایی است و با کمک آن می‌توانید وارد بازار کار بین المللی شوید.

آموزش طراحی لباس از صفر تا صد توسط بهترین اساتید؛ مسیری که در آن می‌درخشید!

دوره آموزش طراحی لباس آموزشگاه هنرمادر یک دایره المعارف کامل برای شروع حرفه‌ای طراحی لباس است. اگر برای کسب درآمد یا قدم گذاشتن به دنیای علاقه خود به دنبال یک مسیر تخصصی هستید، شرکت در این دوره را از دست ندهید. مربیان آموزشگاه خیاطی هنرمادر در همه مراحل آموزش در کنار شما هستند. برای شرکت در دوره می‌توانید از طریق سایت اقدام به پیش ثبت نام کنید. همچنین می‌توانید با شماره تماس بگیرید.