این روز ها رشته های هنری، صنایع دستی و درواقع کار هایی که می توان به راحتی در منزل از آن ها کسب درآمد کرد، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. با توجه به افزایش هزینه های روزمره، بیشتر افراد در تلاشند تا جایی که می توانند از هنری که دارند برای تهیه وسایل مورد نیاز خود استفاده کنند. معمولا یکی از بیشترین هزینه هایی که ما ایرانی ها صرف می کنیم برای لباس پوشیدنمان است. کیف ها جزو مهم ترین و کاربردی ترین اجزای استایل برای خانم ها و آقایان هستند. امروز می خواهیم با دوره های آموزشی دوخت کیف در آموزشگاه خیاطی هنرمادر آشنا شویم و ببینیم چقدر ساده می توانیم در کم کردن هزینه های زندگی خود و ساختن امضای شخصی برای استایل هایمان موفق باشیم.

رشته هنری دوخت کیف پارچه‌ای و چرمی، یک اثر هنری خلق کنید

یکی از رشته های هنری که طرفداران بسیاری دارد و می‌تواند سلیقه های متفاوتی را راضی کند، کار با چرم و دوخت وسایل چرمی است. در این میان رشته ساخت کیف های چرمی دست دوز مخاطبان زیادی دارد. در آموزشگاه هنر مادر می توانید با گذراندن دوره های کیف دوزی، علاوه بر برطرف کردن نیاز های شخصی خود به کسب درآمد هم برسید.

در این رشته، هنرجویان به ساخت انواع کیف با مدل‌ها و کاربرد های مختلف می‌پردازند و می توانند اثر ارزشمندی را خلق کنند. دوره آموزشی دوخت کیف به اندازه دوره دوخت دوره لباس اینفینیتی می‌تواند برای هر فردی کاربرد داشته باشد.

دوخت کیف دستی زنانه

دوره آموزشی طراحی و دوخت کیف چند مرحله است؟

این دوره آموزشی دو مرحله اصلی دارد که شامل دوخت کیف چرم و دوخت کیف پارچه ای است. در هر کدام از این مراحل صفر تا صد دوخت انواع کیف ها آموزش داده می شود. به عنوان مثال در بخش آموزش کیف دست دوز چرمی هنرآموزان با برشکاری چرم با کاتر، استفاده از انواع سنبه، استفاده از ابزار حرفه ای، اریب زن و انواع روش های دوخت آشنا می شوند. پس از آشنایی هنرجویان با آموزش های اولیه، آن ها با روش های ساخت الگو و ماکت، منتاژ، و طراحی های کاربردی آشنا می شوند.

آموزش چندین مدل کیف پارچه‌ای و چرمی

در هر کدام از مراحل آموزشی دوره دوخت کیف، هنرجویان با دوخت انواع کیف های کاربردی، روزمره و مجلسی آشنا می شوند. آن ها می آموزند که چگونه کاربردی ترین کیف هایی که هر خانم و آقایی به آن نیاز دارد را بدوزند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم. علاوه بر این، در این دوره آموزشی نحوه دوخت کیف پارچه‌ای و کیف‌های چرمی آموزش داده می‌شود.

  • دوخت کیف پول
  • دوخت کیف دستی
  • دوخت ساک دستی خرید
  • دوخت کیف مهمانی
  • دوخت کیف رودوشی
  • کیف مدارک

چرا باید در دوره آموزش دوخت کیف شرکت کنیم؟

شما با گذراندن یک دوره آموزشی می توانید بدون نیاز به داشتن محل کار جدا از فضای زندگی، به درآمد زایی مطلوبی برسید. تصور کنید بتوانید این جزء کاربردی که در بازار قیمت بالایی هم دارد، خودتان تولید کنید. شرکت در این دوره به کسانی که عاشق ساختن وسایل شخصی هستند و خیلی به خیاطی علاقه ای ندارند بسیار پیشنهاد می شود. شما برای شرکت در این دوره فقط به کمی خلاقیت نیاز دارید.

مزیت این دوره نسبت به دیگر دوره های آموزشی مانند نازک دوزی زنانه این است که اولا شما می توانید با کمترین هزینه و استفاده از اضافه های پارچه یک وسیله کاربردی درست کنید؛ ثانیا نیازی به یادگیری الگو و خیاطی تخصصی ندارید.

هنرجویان پس از پایان دوره کیف دوزی چه مهارت هایی یاد می گیرند؟

هنرجویان در پایان دوره کیف دوزی می توانند انواع کیف های پارچه ای و چرم دست دوز، صفر تا صد تکنیک های دوخت انواع کیف های موجود در بازار را بدوزند. در کنار آن با آموختن طراحی انواع کیف، می توانند هر طرح و فرمی از کیف، تزیینات چرمی و اکسسوری ها را بسازند.

آموزش دوخت انواع کیف

یکی از جذابیت های کار های دست دوز این است که شما می توانید آن را به سلیقه خودتان طراحی و تزیین کنید. به همین علت ما در آموزشگاه هنرمادر به کسانی که در این دوره آموزشی شرکت کنند پیشنهاد می کنیم که در دوره های نقاشی روی پارچه شرکت کنند. در این صورت می توانند دو حرفه هنری را به صورت تخصصی آموزش ببینند و از تلفیق آن ها برای ساختن کیف های زیبا و کاربردی استفاده کنند.

ارائه مدرک فنی حرفه ای برای آموزش دوخت انواع کیف

در آموزشگاه خیاطی هنرمادر پس از گذراندن دوره دو مرحله ای کیف دوزی هنرجویان به راحتی می توانند از سازمان فنی حرفه ای مدرک معتبر دریافت کنند. اگر شما هم جزو شرکت کنندگان این دوره کاربردی باشید پس از پایان آموزش این امکان را دارید که با در دست داشتن مدرک معتبر وارد بازار کار شوید و با استفاده از هنر و خلاقیت خود به درآمد زایی برسید.

در صورت داشتن هر گونه سوال در ارتباط با زمان برگزاری و شرایط ثبت نام کلاس های آموزش دوخت کیف می توانید با شماره 02122206719 تماس حاصل نمایید و سوالات خود را در مورد این دوره تخصصی از هنرمادر بپرسید.