یکی از مراحلی که در خیاطی دشوار به نظر می‌رسد، مرحله الگوکشی است. در حقیقت بسیاری از هنرجویان به دلیل دشوار بودن رسم الگو و نیاز به دقت و حوصله بسیار، از ادامه راه صرف نظر می‌کنند. کارگاه آموزش خیاطی با الگوهای آسان یکی از راه‌های ساده و حرفه‌ای برای حل این دغدغه است. این کارگاه آموزشی در آموزشگاه خیاطی هنر مادر، برای افرادی مبتدی و علاقه‌مند به هنر خیاطی طراحی شده و می‌تواند لذت یادگیری خیاطی را براش شما دو چندان کند.

آیا آموزش خیاطی با الگوهای آسان برای یادگیری خیاطی مفید است؟

ممکن است در ابتدا تصور کنید که شرکت در این کلاس آموزشی باعث می‌شود که هیچگاه به خیاطی با الگوهای سخت روی نیاورید. اما طراحی این کارگاه آموزشی به چند هدف انجام شده‌است. در حقیقت اگر می‌خواهید بدانید که چرا باید در کارگاه آموزش خیاطی با الگوهای آسان شرکت کنید، دلایل زیر می‌تواند انگیزه شرکت در این دوره را برای شما کامل کند:

  • یادگیری خیاطی با الگو به صورت اصولی
  • شناخت تدریجی انواع الگو در خیاطی
  • آشنایی با نوش برش الگوها و استفاده از آن‌ها
  • آمادگی برای خیاطی با الگوهای دشوار و پیچیده
  • ایجاد اعتماد به نفس در خیاطی بعد از دوخت با الگو
خیاطی با الگوی ساده

خیاطی با الگوهای آسان با خیاطی مبتدی چه تفاوتی دارد؟

در حقیقت می‌توان گفت که خیاطی با الگوهای آسان می‌تواند بخشی از خیاطی مبتدی باشد. اما این دو کارگاه آموزشی در طرح درس یکی نیستند. در خیاطی مبتدی بسیاری از دوخت‌ها بدون الگو انجام می‌شوند. اما هدف از کارگاه خیاطی با الگوهای آسان آشنایی با الگوها و نحوه دوخت و برش آن‌هاست تا هنرجو بتواند در گام‌های بعدی خیاطی با الگوهای پیچیده‌تری را نیز تجربه کند.

مزیت آموزش خیاطی آسان با الگو نسبت به روش‌های بدون الگو

در آموزش خیاطی با الگو اگر هنرجو یک الگو را خراب کند تنها یک تکه کاغذ از دست داده است اما در خیاطی بدون الگو هر گونه اشتباهی موجب خراب شدن پارچه و لباس می‌شود. ضمن آنکه در روش‌های دوخت با الگو هنرجویان جزییاتی را می آموزند که می‌توانند آن ها را در هر مدل لباسی پیاده کنند.

بعد از گذراندن دوره خیاطی با الگوهای آسان چه مهارت‌هایی می‌آموزیم؟

در کلاس خیاطی با الگوهای آسان، بخش مهمی از انواع دوخت، برشکاری پارچه و جزییات متدهای خیاطی به شما آموزش داده خواهد شد. یکی از بزرگترین مزیت‌های این دوره که به هنرجویان انگیزه می‌دهد، این است که با کمک آموزش‌ها، در پایان هر جلسه آموزشی هنرجویان یک مدل لباس دوخته شده همراه خود به منزل می‌برند.

اما مهم‌ترین نکته این کارگاه خیاطی این است که بعد از اتمام دوره هنرجویان می‌توانند الگوهای آسان برای دوخت پیراهن، دامن، برخی مدل‌های لباس و شلوار را رسم کنند. در طول برگزاری کلاس‌ها، آموزش دوخت برخی لباس‌های کاربردی مانند مانتو، تاپ و تونیک نیز گنجانده می‌شود.

پیش نیاز دوره آموزش خیاطی با الگو از ابتدا

از آنجایی که این کارگاه خیاطی خود یک کلاس مبتدی به حساب می‌آید، نیازی به گذراندن پیش نیاز برای آن وجود ندارد. اما از آنجایی که بسیاری از آموزش‌ها نیاز به دانش و تمرین بیشتر دارد، پیشنهاد می‌کنیم به طور موازی دوره نازک دوزی زنانه را نیز بگذرانید تا مسیر حرفه‌ای خیاطی را در زمان کوتاه‌تری سپری کنید.

کلاس خیاطی با الگوهای آسان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به هنر خیاطی علاقه دارید اما از رسم الگوهای پیچیده هراس دارید، این کلاس یک شروع فوق العاده برای شما خواهد بود. آموزش خیاطی با الگوهای آسان برای همه افرادی که انگیزه شروع خیاطی و علاقه به آن را دارند مناسب است و یک دوره کاربردی به حساب می‌آید. در این دوره می‌توانید با کمک الگوهای ساده و کاربردی، بهترین لباس‌ها را با روش‌های آسان بدوزید.

دوخت لباس با الگوی آسان

نحوه ثبت نام در کارگاه آموزش خیاطی با الگوی ساده

برای ثبت نام در دوره خیاطی با الگوهای ساده و شروع یادگیری خیاطی، کافی است با شماره 02122206719 تماس بگیرید و نام خود را در لیست هنرجویان به ثبت برسانید.